Paul Ungureanu - proClick.ro

Specialiști Startupcafe.ro: Introducere în modulul eCommerce - Google Analytics

Thumbnail

Câteva idei practice despre ce este și cum se folosește modulul eCommerce din cadrul Google Analytics într-un tutorial video prezentat de Paul Ungureanu, account manager în cadrul agenției de marketing online www.proClick.ro.

Salut!

Numele meu este Paul Ungureanu, sunt account manager în cadrul agenției proClick. În videotutorialul pentru StartupCafe.ro mi-am propus să vă spun pe scurt care sunt beneficiile unei unelte foarte bine cunoscute și folosite în zona comerțului electronic și anume modulul eCommerce din cadrul Google Analytics.

În acest videoclip și în cadrul videoclipurilor care vor urma vom folosi drept exemplu un Google Analytics care aparține unui site de comerț electronic al celor de la Google, pentru a oferi statistici cât mai relevante, cifre exacte.

​Ce trebuie să știți este că Google Analytics, în special modulul de comerț electronic, este una din cele mai importante unelte gratuite din zona online pentru analiza cifrelor din business-ul dumneavoastră.​

Acesta trebuie activat în primul rând din setările Google Analytics, zona eCommerce Settings cu ajutorul unui click și ulterior inserând un cod dedicat în site. Noi recomandăm ca acest cod să fie introdus de către un programator deoarece este puțin mai complicat și nu în ultimul rând pentru a vă asigura că cifrele pe care le adună modulul de comerț electronic sunt relevante.

Odată instalat, acesta se găsește sub tab-ul de conversii și vă oferă cifre, statistici importante din cadrul business-ului dumneavoastră cum ar fi:

  • Venitul total al site-ului pentru o anumită perioadă
  • Rata de conversie
  • Numărul total de tranzacții
  • Media coșului de cumpărături

..și alte statistici importante cum ar fi: venitul total al unui produs pe o anumită perioadă.

Aceste statistici se pot adânci, putem să le urmărim până la nivel de sursă de trafic sau chiar zonă geografică dacă doriți și nu în ultimul rând prin cadrul modulului de comerț electronic se poate studia și comportamentul utilizatorului în procesul de cumpărare, de la intrarea în site până la comanda efectivă depusă.

În mare cam despre asta este vorba în modulul de comerț electronic. 

Mai departe vă invit să urmăriți videoclipurile care vor urma întrucât urmează să discutăm mai în detaliu rapoartele acestui modul și despre funnel-ul de conversie.

Până atunci vă urăm cât mai multe conversii!

Parerea ta despre articol
Vizualizari
191
Conţinut

Account Manager @ www.proClick.ro
7 ani + experiență în marketing online, cu focus pe PPC AdWords, Facebook, Analytics și Data Studio

Articole publicate : 3

Adauga comentariu